stage4you

Tjaaa. Har ju inte riktigt berättat om de i min klass och så än. Kan ju passa på med det nu, när jag ändå inte har något annat att göra än att vänta på att pappsen ska komma. Alla verkar himla trevliga, och de allra flesta är villiga att prata och umgås. Känns som att det kommer bli en riktigt härlig klass. :) Kan inte vänta tills vi får börja med cabarén, så man får reda på hur alla sjunger och spelar och allt det där. Vilka som kommer sjunga solo. Vilka som kommer köra. Vilka som komemr var amest engagerade. Är förbannat nyfiken rent ut sagt. Det enda jag vet är att alla älskar musik. Men jag får väl förhoppningsvis märka det snart. Imorgon skulle vi nog träffa alla stage-lärarna, alltså dom som har karaktärsämnena. Ska bli kul, får väl kanske reda på vad vi ska göra framåt då. Åh, hoppas verkligen vi snart kommer igång med allting! Aja, nu måste jag kolla hundarna, zake håller på och skäller en jävla massa. Som min käre pojkvän skulle säga. Tjaaaa...


Kommentarer
Postat av: emeli

hej sara! jag såg att du har börjat på stage4you i torsås.. jag går i nian och funderar på vad jag vill gå för gymnasium. Grejen är att jag ÄLSKAR musik och att sjunga, dansa och allt som har med de att göra! Så jag läste om din skola, men kan du inte berätta lite mer? Får man bra utbildning, hur kommer man in o.s.v... Det skulle vara superschysst, jag är liksom i lite panik - har ingen aning om vad jag vill gå! Tack på förhand och snygg blogg!

2008-09-06 @ 23:12:36
URL: http://mlisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0