back on track!

Nu äntligen så har jag och min syster kommit iordning i vår lilla 2a.
Börjar faktiskt bli riktigt fint, har fått hit en helt ny soffa och massa andra grejer.
Känns väldigt skönt.
Nu kan man äntligen lugna ner sig lite, och ta sig tid att göra andra saker än att stressa med flyttlådor.
Och så har vi ju fått internet! Haha.
Något som jag knappt klarat mig utan, har varit ganska så rejält med jobbigt.
Men nu jäklar, så är jag igång igen!

Har inte bara haft lägenheten att stressa med nu heller. Har haft en hel del andra saker med skolan nu också.
Jag var för några veckor sen i kalmar, på Kalmar teatern och spelade tillsammans med folk från Stage och en kör ifrån kalmar. Och tydligen så spelade de in alla framträdanden och det ska alldeles strax komma ut på en skiva!
Det var en ganska så kul överraskning kan man ju säga!
Och förra veckan var det ju lussevecka. Klart att vi tjejer på stage skulle bjuda på luciatåg då!
Vi sjöng först på skolan, och sen åkte vi ut på olika företag i torsås, bl a Q8 macken och faurecia.
Och idag så var det sista julkonserten av Stagekören för i år!
Det var helt fantastiskt måste jag säga. Alla är så grymt duktiga, och det låter så himla bra.
Och så har vi jävligt roligt också. Men sen så får jag ju inte glömma att nämna vår gästsolist där heller!
Håkan Windahl. En helt fantastisk sångare som tidigare varit med i Sikta Mot Stjärnorna.
Den rösten får man rysningar av kan jag säga! Galet bra.

Men nu snart så ska jag sova, klockan börjar bli mycket och jag är väldigt trött efter julkonserten och gårdagens fest.
Så Gonatt! Fast inte helt, en liten självskriven dikt ska ni få i ett annat inlägg också innan jag går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0