en herrans massa dagens!

Hej!
Nu sitter jag med blekning i min hemska utväxt och är skitnervös.
Förra gången jag blekte, så ramlade ju lite, lite hår av. Och då färgade jag ändå hos frisör.
Och nu är det hemmablekning. Gah.
Men äh, det får bli som det blir!
Nu har jag ju alltså lite halvtråkigt, så jag tänkte jag kunde lägga ut en del outfits som inte blivit av att visa på ett tag!

1.


jeans - cheap monday
sjal & svart body - gina tricot

2.


lila chinos & tee - ginatricot

3.


lila chinos - gina tricot
randig tröja - indiska
sjal - h&m

4.


sjal - h&m
oversize tee - bik bok
tights - gina? kommer inte ihåg.
kofta - bik bok

5.


tee - gina tricot
sjal - h&m
jeans - cheap monday

6.

shit, nu kanske ni förstår vrf jag inte brukar ha med ansikte på outfit-bilder? ^^

kjol
oversize-tee
lacktights
sjal - allting från gina tricot
+skärp som jag hittade på mormors vind!

Ja, det här var en del.
Kanske ska ha en sån där röstgrej.
Ja!

Vilken är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Frida

DU ÄR FÖRJÄVLA SNYGG HELA DU! :D

2008-12-29 @ 23:58:01
Postat av: sara

IIIIIIIIIH; DU KAN VA FRIDUS! :D (A)

2008-12-30 @ 18:50:41
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/
Postat av: ronja

1:an eller 6:an :D

2008-12-31 @ 00:12:36
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0