fredag&lördag.

hejsansvejsan. igår följde jag med jonte direkt hem efter skolan, därför jag inte skrivit igår. var ensamma hemma på kvällen, så vi gjorde tacos och hade det allmänt mysigt. spelade lite gitarr och så. :) var hos honom hela dagen idag också. lärde mig att spela foo fighters times like theese, :D så jävla kul, älskar att spela gitarr. jag har bestämt mig för att jag ska bli proffs på det sen, haha. öva, öva, öva! som bara den. så nu, så sitter jag alltså å spelar gitarr. haha. :) men börjar få jävligt ont i fingrarna nu, så ska nog sluta för dagen snart. det gör verkligen jätteont, jag tycker inte om mina stålsträngar. ;) men ska nog bara ta å lägga in en dagens outfit, och sen sova. gonatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0