godmorgon. :)

godmorgon. :D vaknade för ungefär en halvtimme sen, madde är fortfarande uppe i sängen, men hon kommer nog ner snart, så vi kan äta frukost. men iaf, måste berätta om vad som hände igår :O:O:O asså det var helt sjukt, vi skulle precis cykla till viktor, jocke & berget, och när vi cyklade förbi affären, så var det en gubbe som ropade på oss, först så trodde jag att det var en fyllegubbe bara, men sen så började han skrika att vi  skulel ringa ambulans, att han hade fått en hjärtattack, och så stod han och sprutade hjärtmedicin i luften. :S så jag gick fram och pratade med honom, och så ringde jag 112. :S pratade med ngn kille i telefonen, han ställde en massaaa frågor, och sen till slut så sa han att det avr en ambulans på väg, men den var innifrån kalmar, så det skulle ju ta lite tid, är ju några mil. men sen så la jag iaf på, och så ställde vi oss lite längre bort, så att han kunde sitta ner på en grej, och så sa han att han frös en massa, så han fick låna min jacka ;) men jag måste bara säga en sak, tror aldrig jag har träffat gulligare gubbe asså, :) jättesnäll. men sen kom iaf ambulansen och körde iväg med honom, och så cyklade vi vidare till viktor och dom. :)
men nu ska jag gå å duscha, ska ju in till kalmar vid halv ett. och bowla, men sofie, julia, och sen några killar också. :) aja, hejhej!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får en bra tisdag :)

2008-02-19 @ 10:52:41
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0