jahapp.

fruktansvärt bra rubrik där. ;D men ja. så blir det ibland.
idag har det inte hänt ngt särskilt över huvudtaget. bajstråkig dag hela enkelt. har varit på jättedåligt humör idag cokså, och som vanligt har det gått ut över alla andra, förlåt jonte, <3 men du vet ju att jag älskar dig ändå. :) men verkligen förlåt asså, för det här var första gången jag fått dig på dåligt humör, :O haha. och förresten, förlåt alla andra som också fått stå ut med mitt dåliga humör idag. menmen. :) två jävla fittprov ska man ju ha på onsdag dåva,  :D franska och religion, mina favoritämnen! NOT. uschanameja, men så måste man ju verkligen plugga satan också. :/ måste få bra betyg, måste få bra betyg, MÅSTE FÅ BRA BETYG! men ska bli skönt efter onsdag, för då ska jag in till stan, och handla kläder, blir nog antagligen en jacka och ett par skor, eftersom mina ballerinaskor som jag älskar så himla mkt typ är sönder helt och hållet. :/ och en jacka, det vill jag bara ha. ;D men vet itne riktigt vem jag ska gå med än, antingen jonte lr madde. men det får väl kanske bli jonte, lite debut sådär ;D haha. hoppas han inte sitter på en pall och gnäller att han vill gå bara, isf kommer jag bli megasur. :D haha. men det vet du ju redan, så då får du ju verkligen låta bli att göra det. ;) ååh, nu måste jag nog sova, så det itne blir som igår, sov fyra timmar. :| snacka om att jag förstår vrf jag var på så dåligt humör idag lr? haha :D menmen, nu ska jag gå då, annars kommer pappsen och skäller på mig, han tkr verkligen itne om när jag sitter vid datan. ;) så, gonatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0