onsdag.

hejhej. ;P kom precis hem från skolan, har varit e´n otroligt seg dag som började med att man fick reda på att en uppsats som jag började på idag, skulle vara inlämnad just iDAG. åh, blev jättesur. :( men ska göra färdigt den idag och så lämnar jag in den imorgon och hoppas på det bästa. ;) men så har man ju naturligtvis en massa annat att göra med, bl.a. en musikuppsats som ska vara inne på fredag som jag inte ens börjat på, och så har vi kemiprov då med, och imorgon nationella prov i svenska. fyfan. känns som att verkligen ALLT kommer på en och samma gång?! usch och fy för skolan. men ändå så måste man kämpa vidare, om man ska kunna göra det man vill göra i framtiden. så fyfan, va det ska bli uppsatser och plugg idag. haha. men kommer nog spela lite gitarr och äta nudlar någon gång ibland, så man slipper att plugga, precis heela tiden.
åh, förresten. redan nu börjar min nervositet inför min audition till stage4you komma. fastän den itne är förrän i april, men 'ndå. ;) måste börja klura på vilken låt jag ska sjunga, funderar starkt på bubbly med colbie callait. :) kanske jag kan spela gitarr till också. hade varit perfekt, känns som att det finns lite större chans att komma in om man är litemusikalisk, så jag ska öva som bara den, vuill  verkligen komma in där, hade varit som en dröm! ååh <3 förresten, ni som läser det här, får gärna kommentera låtar som ni tror skulle passa. :)

image8


Kommentarer
Postat av: madde

den dära hero :] love!

2008-02-06 @ 17:19:49
URL: http://maddwee.blogg.se
Postat av: eLJ

nån som är som den på julavslutningen, samma stil. fast kanske inte en jullåt ;) det var jättefint !

2008-02-06 @ 18:04:15
URL: http://elinlouises.blogg.se
Postat av: sara

svar elin och madde: tack för förslagen ;)

2008-02-06 @ 18:40:31
URL: http://sara.kristoffersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0