PLUGG!

uscha, idag blir det nog typ bara plugg. :/ har asmkt franska till imorn, kemiprov på fredag och så har man läxa i engelska imorn med. fyfan, va segt. hatar skolan! fan, och så måste jag ju verkligen plugga om jag ska kunna komma in på stage4you, och jag vill verkligen gå där, skulle vara så jävla kul. :) älskar att sjunga, det är mitt liv, skulle itne klara mig utan det, så fatta så jävla perfekt med en skola där man bara sjunger och uppträder på scen hela tiden?! ååh. jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, JAG VILL! menmen, ha det bra. :)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en riktigt bra tisdagskväll! ♥

2008-02-05 @ 17:49:25
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0