söndag&måndag.

hann inte skriva ngt igår, så jag skriver idag istället. men igår så hände inte ngt särskilt, vaknade vid ett-tiden, åt "frukost" och sen åkte pappsen och jag ner till magda och bacon. var där hela kvällen, åt raggmunkar, kollade hur stora valparna blivit ( jättesöta, har till och med börjat gå runt och sånt nu, :) men sen så kissar dom överallt hela tiden också, och alla fem gör det typ samtidigt varenda gång, så det är lite kämpigt för dixie, magda och bacon just nu, haha.), och så tittade magda och jag på en film, "hannibal-rising". lika bra som de andra filmerna, alltså, lika sjuk läbbigt konstig. ;D
men idag då. ja. har väl inte hänt ngt särskilt idag heller. var nere en runda med pappsen i strömby, bacon håller på å lagar magdas bil, så vi kollade hur långt han kommit. och där träffade jag bonnen också, han var väldigt fint klädd idag ; shorts, tshirt med trycket: T-SHIRT, 1 st : 70:- 2 st : 120:- 3 st : 180:-. hahaha :D du är för go du. :') men nu är jag då hemma, och har precis slutat klinka på min lilla gitarr. har spelat för mkt på min stora med stålsträngar, har asont i fingrarna, så blir tvungen att spela på min gamla minigitarr med typ asmjuka strängar. ;D
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0