tisdag <3

idag är det precis en månad sen jonte och jag blev ihop :) älskar dig, du är underbar sötnos <3

annars har det inte hänt ngt speciellt idag, förutom att jag hade dampet på allt och alla typ hela dagen, förlåt alla för det ;) hoppas ingen tog illa upp. haha, fast madde, hoppas du får ett riktigt FETT STORT blåmärke på lrat, lr typ värsta svullnaden :D moahahaha.. och förresten, jim som itne läser det här ändå, han är det rätt åt också, jävla dampunge! :D ska ge han en riktig käftsmäll imorn om han inte håller käften. wihoo! men nu ska jag sova, hah, drömma söta drömmar där jag bonkar skiten ur jim och madde, på samma gång. :) men ni är faktiskt rätt så snälla ibland med, så, jag får väl var alite snäll jag med. puss på er! ;D <3

Kommentarer
Postat av: niklasb.blogg.se

vad trevligt:) inte sant?

2008-02-12 @ 22:49:46
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: sara

jaa, klart. ;D

2008-02-13 @ 17:20:26
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0