Sammanfattning.

Kom på att det har hänt en jäkla massa sen jag skrev senast. Så jag får allt ta och skriva en liten sammanfattning av allt som hänt. Valborg spenderade jag i norrliden, kalmarsundsparken, och sent på natten, i smedby. Då när jag, Rickard och Alex satt där i en busskur kom en väldigt lång, mörkhårig kille cyklande till oss, och Jesper hette han. Han var jättegullig mot mig, och lät mig till och med sova på honom där i busskuren. Sen följde han och Rickard mig hem till min syssling Nikkie. Sen på morgonen så hade han addat min msn, och så åkte Nikkie, Rickard, jag och Jesper in till donken och åt lite och så. Och sen träffades vi lite, och till slut så var han min och jag hans. Och det är fortfarande han och jag, och jag är kärare än någonsin. :) Jesper är underbar.
Det var om Jesper det. Nu till vad som hände den 3:de juli. Jag fick, som alla andra, reda på om jag kommit in på det gymnasie jag ville eller inte. Och jag kom in! Jag kom in på Stage4you! Aldrig någonsin har jag längtat så mycket till att börja skolan igen. Gud vad jag längtar! Tänk det, jag ska få jobba med artisteri, musik och allt det där i 3 hela år! Underbart.
Det var väl inte så mycket mer viktigt jag skulle berätta antar jag. Det enda är väl att jag väntar ivrigt på att få min demo som jag spelade in på monokrom. Något som alla som gick sångkurser där fick göra, jag vill ha resultat NU! Men jag antar att jag får vänta ett tag.
Men jo, en sak till. jag har, som alldeles för många andra, klippt lugg. Men men, jag är ändå nöjd. Ibland kan man väl apa efter andra. Resultatet; säg gärna vad ni tycker. :)

före:



efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0