solen, kom tillbaks!

image29

Jag tycker om den här bilden. Inte för att jag själv blev särskilt bra på bilden, men jag tycker om den ändån, solen och bakgrunden och det, asfint. Jag tycker om fina bilder, det är nice! ;)
Men ialf, skrev inget alls igår, eftersom att jag var i stan hela dan, på monokrom, och sjöng. Jag sjöng fyra timmar i sträck, sjukt jobbigt! Men ändå hur kul som helst, man fick ju sjunga duett tillsammans med en kille så, vafan! första gången på typ hur länge som helst, kan faktiskt också vara den första gången, vet inte ritkigt. Men kul var det ialf!
Och idag så har Ida och Hanna varit hemma hos mig, dom hjälpte mig med vad jag skulle ha för kläder på mig imorn, har ju spexfoto imorgon! Ska bli jättekul, fast samtidigt tråkigt. För det heter ju egentligen Avslutningsfoto, och det känns inte så bra. Kommer sakna vår underbara klass hur mycket som helst. Fast jag kommer väl över det, men det känns tungt att gå skilda vägar bara sådär, efter tre hela år av vänskap. Visst, vissa skulle man ju klara sig utan, men det finns en himla massa folk som har betytt väldigt mycket, och som gjort mig till den Sara jag är idag. Åh, måste sluta tänka på det där, vi kommer ju skiljas i vilket fall. Uscha, men man får väl försöka ta vara på den tiden vi har kvar, och göra den till det bästa. :)
Ähfan, nu orkar jag itne skriva mer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0