till er som inte vet vem jag är.

Tredje inlägget idag ja, haha. Men jag kom på att, det kan vara folk som jag inte känner, som inte vet riktigt vad som har hänt sen tidigare inlägg, som läser min blogg. Jonte som jag tidigare skrivit om, är det inget med längre, vårat förhållande höll inte i mer än en och en halv månad. Och ja, finns inte så mycket mer att säga om det. Det är slut helt enkelt. Men jag har gått vidare, smidigt och enkelt. Vad han tycker och tänker vet jag däremot inget om alls. Tyvärr. Men men. Nog pratat om honom nu.
Jag har ju också skrivit om ett gymnasie som jag vill gå i höst; Stage4you, som ligger i Torsås. Som jag har uppfattat Stage, så är det ett program där man lär sig hur det är att jobba som artist, eller hur det är att jobba med en artist, alltså både på och bakom scenen. Och jag antar att det är en av dem mest perfekta linjerna för mig, i och med att jag älskar att sjunga, och att stå på scen (även fast jag ibland har lite scenskräck). Om någon vill höra mig sjunga, så har jag lagt in några klipp tidigare. Och om ni lyssnar, så lämna gärna en liten kommentar, det är ju alltid kul att höra vad folk tycker. =) Men ialf, för att komma in på Stage, så måste man gå på en audition, och det gjorde jag för några veckor sen. Det gick tydligen väldigt bra, för jag fick de 10 auditionspoängen man kunde få om de tyckte man förtjänade dem. Så lägger man till de 10 poängen till slutbetygen sen. Och nu har jag med auditionspoängen 220 poäng, och då 15 poäng högre än medlet. Så jag tror nog jag ska kunna komma in! Jag hoppas det, och det känns som det.
Herregud vad mycket jag har börjat skriva, allt bara flyter på. Känns nästan som att det blir alldeles för mycket! Och jag tror nog att det räcker mer än nog för idag. Jag får skriva lite imorgon också istället. För nu ska jag gå och duscha, sen blir det sängen för min del. Ha det bra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0