dagens gäst-outfit!



Här har vi typ världens coolaste, bästa kille.
Som är en av mina bästa vänner, och en av mina bästa vänners pojkvän.
Han har skitsnygg stil, han kan verkligen det där med kläder. (Just därför är han dagens gäst-outfit. Såklart.)
Han är skitgrym på bas, trummor OCH gitarr.
Han är helt sjukt kul också, får alltid mig att skratta, vilket humör jag än är på.
Och så är han jättesnäll, han lyssnar när man har något att säga,
och han finns där.
Alltså, världens bästa kille!
Och Nadia kan skatta sig lycklig som har honom.
Och jag kan skatta mig lycklig som har er som mina vänner.

Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: nadia

woho ! har är snyggast och bäst,

den vi gillar mest liksom !

och snygga kläder har pojkvaskern också faktiskt.

vi har liksom värsta koola gänget !



du är bäst !

2008-11-12 @ 22:58:37
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: Mattias

Men tack C=

nu blev jag jätte glad :D du är kanon bra sara<3

Jag säger bara Rainbow Color TV-Screen!

2008-11-12 @ 23:03:57
Postat av: blondina

sv: jag vet inte vad jag ska säga redigt.. folk i min närhet har ochså försökt ta självmord, släktingar har lyckats osv. Så vi sitter nog i samma båt?



Ja eller nej menar jag om man är för eller emot.

Jag vill bara veta vad folk tycker om det

2008-11-14 @ 10:26:39
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0