hej och välkommen skitsnack!

Igår var det Rocknight och naturligtvis fest därefter.
Det var tre band, Chick Jaylors och Bad Man´s Jam, två band som är skitbra och som går på min skola, och så var det ett band som hette Plastered. Som inte var någon höjdare. Men man fick ju headbanga ialf, så dem var ju rätt okej ialf.
Festen efter.
Ja. Det var kul.
Jag hade kul.
Jag blev full.
Hade lite mys.
Och det tyckte väldigt många var skitkul att kolla på.
Jag har redan hört lite snack om det här, så det här kommer nog inte bli särskilt kul de närmaste veckorna.
Jag har tänkt tankarna: "det är väl skit sak samma, de får snacka hur mycket de vill". Och det är ju jättebra. Men tillsammans med de tankarna kommer: "jag får ju skylla mig själv".
Men det är så jävla fel. Jag vill inte skylla mig själv. Jag var full och kåt, jag hade sex.
Och jag gillade det.
Är det något fel på det?
Jag gillar att ha sex.
Men jag vill inte ha pojkvän, för det är för jävla komplicerat.
Då blir det såhär.
Ska folk ha rätt att snacka skit om mig då?
Varför är det okej om killar "knullar runt", men inte när tjejer gör det?
Inte för att jag tycker att jag knullar runt, men ah, ni fattar.
Jag blir så jävla irriterad.
Att han kan sitta och skratta åt det och bara säga att det var "gött", men jag ska gå och skämmas?
Är det här verkligen okej?

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Therese

Allå, skit i dem Sara. Seriöst.

2008-11-15 @ 16:06:36
URL: http://treslivesintheory.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

Jag håller med dig som fan!

Det verkar som att killar inte tror att vi tjejer kan va "bara kåta" ibland!



Vi ska kunna gå runt och bara va små söta saker som dom kanske knullar och då ska vi bli kära och när dom lämnar oss ska vi gråta en skvätt och gå vidare.



Fan ta det sättet asså, som sagt håller med dig :)!

2008-11-16 @ 21:22:12
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0