min åsikt om johan palm.

Nämen, jag tror att jag faktiskt kom på ett ämne helt av mig själv nu!


Johan Palm
- älskad och hatad av många.

Och vad tycker jag då?
Hm. Älskar eller hatar?
Asså, det är egentligen en jävligt bra fråga.
Tidigare, när jag inte ritkgit studerat han så noga som jag borde ha gjort,
tyckte jag inte om honom alls. Inte någonstans.
Då var jag på hat-sidan.
Men nu så vet jag inte riktigt längre.
Jag tittade på idol i fredags, och skrek av glädje när han äntligen åkte ut.
Fast nej, jag tittade inte riktigt på det.
Jag tittade när den där tjejen började skaka och skrika,
då gick jag, och sen sprang jag tillbaks för att se vem som åkte ut.
Men jag gjorde en jävla miss, jag kollade inte när han var som bäst.
Jag kollade inte när han sjöng, jag lyssnade inte.
Vägrade. För jag hade liksom bestämt mig för att hata honom.
Bestämt mig för att jag tyckte han var kass, totalt jävla skitdålig.
Men idag ändrade jag min uppfattning om honom när jag kollade på reprisen.
Då tänkte jag, vafan, jag kan väl lyssna lite då, titta lite nogare.
Och hallå, det var ju faktiskt inte så pjåkigt.
Ändå, så var inte fredags det allra bästa han gjort.
Och det var den kvällen killen åkte ut med.
Ändå så var han faktiskt riktigt bra.
Fast nej. Nej, nej, nej!
Han är inte en idol-människa.
Han förtjänar inte att vinna idol,
det gör personer som kevin, darin, agnes.
Sånadär tråkiga idoler, som vi tröttnar på efter ett halvår.
För det, det är vad idol är.
Eller, för mig så känns det väldigt mkt som det.
Det är ett pop-program.
Och tyvärr är popen väldigt svår att göra unik.
Och popen är inte något som man verkligen sitter kvar på hjärnan livet ut.
Men rock är det.
fast visst, det finns ju undantag, som Michael Jackson.
Men vad är han, mot flertal rockband som; Beatles, Elvis, Iron Maiden, Rolling Stones, Kiss, Led Zeppelin, m.m, m.m.
De är de som man minns.
De man verkligen minns.
Och Johan.
Jag hoppas verkligen att du släpper en skiva snart.
Med låtar du skrivit själv, dina egna, alldeles unika låtar.
Med ditt alldeles egna unika sound.
Och då.
Då ska du få min fulla respekt.
För inget är coolare än en rockkille
som gjort egna, alldeles unika låtar,
med sitt egna, alldeles unika sound.

Kommentarer
Postat av: Johael

GAAAHH JOHAAAAN!!! <3 omg, kan inte andas* han va fan bästa utav alla... älskar han för alltid min gud... eller typ så :D nej men han sög... :D (A)

2008-12-19 @ 14:05:47
URL: http://johal.blogg.se/
Postat av: sara

haha, jo han sög rätt rejält faktiskt. ;) fast han hade sin egna stil och stod flr den, och det är jävligt coolt.

men han passade inte in i idol för fem öre. ;)

2008-12-20 @ 15:06:37
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0