rocknight på stage + outfit!

Har inte berättat särskilt noggrant om hur konserten var, alla mina grejer har varit hos en kompis över helgen, för naturligtvis glömde jag dom där. Ville ha med lite bilder, och dom var ju där, så tänkte jag väntade tills idag istället.

Ja, dagen började med att man var fett pepp, hade bara massa kul lektioner också, så då blev man ju ännu mer pepp för kvällen!
Sen gick jag och mina två vänner hem, och började göra oss iordning redan vid halv tre nästan. Bara för att vi inte hade så mycket att göra. Vi gjorde oss så rockiga som möjligt, kvällen till ära. Åt lite tacos, och sen var det bara att gå mot Stage.
Allting började med en liten sång av de tjejer som gjort upp det hela, och sen en presentation. Och först ut var Chick Jaylors.
Har inte lyssnat särskilt mycket på dom innan, men FYFAN va bra dom var live. Sjukt snygga allihop, och deras musik, ja, den är verkligen bra. Skitbra rent ut sagt. Många jubel och applåder där ja!
Sen kom ju Bad Man´s Jam också, de jag sett fram emot mest. Och ja, de var lika bra som jag förväntat mig. Deras musik visste jag redan att den ägde, och att de skulle vara så underhållande hade jag väntat mig.
Sångaren, ja haha. Han är grym på scenen, men helt sjuk. Han smeker sig på bröstvårtorna. Han lägger sig på scenen och snurrar runt. Han stönar i micken under solona. Någon skrek att han skulle ta av sig skjortan, han gör det - och kastar ut den i publiken. Han gör det där som bara världskända artister gör. Han gjorde till och med stagedive. Fast han hoppade ju iofs världens skutt över hela publiken. Men ja, det är väl det vi älskar med honom, att han är lite halvt crazy.
Och efter världens bästa stagedive kom ett lite okänt band för de allra flesta. Alla var sjukt nyfikna. Vad är de för några? Är dom bra?
Ja. Svaret fick vi efter några sekunder.
De spelade såndär skitsnabb metal, som bara vissa kan lyssna på. Jag är inte en av dom.
Som Eva Longoria skulle säga ; Not a fan!
De var skitduktiga, det kan jag hålla med om.
Men. Inte min musiksmak. Absolut inte. ^
Synd var att 80% av publiken inte hade någon respekt över huvudtaget, de gick helt enkelt bara därifrån.
Jävligt tråkigt faktiskt.
Men ja. Sånt är livet.

Här kommer lite bilder!

min rockiga outfit!

Chick Jaylors

halva Bad Man´s Jam

Men mer bilder blir det inte, för min kamera suger och bilderna blir för dåliga för att lägga ut.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Jag vet, det är helt sjukt!

2008-11-17 @ 20:04:10
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

ÅH DU ÄR SNYGG!

2008-11-20 @ 10:30:42
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0