baksi!

Och här idag kommer ännu ett meningslöst inlägg. Jag är jätte, jätte, jättetrött och bakis. Uschanameja. Var ju på fest igår, hemma hos Jenny. Det var rätt så trevligt ja. Men idag är det inte lika trevligt, att ha friluftsdag och att vara bakis går liksom inte ihop. Och det känns som att bara jag är sjukt trött, alla andra är typ hur pigga som helst känns det som. Förutom Nadia då, hon är också väldigt trött. ^^
Och ja! Haha, jag hade taekwondo i morse, vid kvart över nio. Var rätt kul faktiskt, synd bara att jag typ sög på det. Men ja. Och nu, ja, jag tror att jag ska gå och sova nånstans, är så jävla trött. Och så ska Tove och jag repa sen idag, och så är det fest idag igen. Livet är hårt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0