drömmar.

Drömmar. Alltså. Det är något jag inte riktigt vet något om egentligen.
Om man drömmer någonting, betyder det något då?

Nadia, det här inlägget är riktat lite mot dig.
Jag drömde om "den förbjudna" inatt! Kommer inte riktigt ihåg vad som hände, men imorse, så ville jag inte vakna upp ur drömmen ialf. Det här är fan hemskt. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag tror jag tänker på honom ungefär hela tiden, det går inte att sluta. Det var det här som inte fick hända ju! Och jag vet inte vad jag ska göra alls.
Usch. Antagligen får jag nog tvinga mig själv ur detta. Dels för att han är "förbjuden" och för att jag inte ska bli kär i någon just nu. Det går inte, jag har inte tid, och jag är inte redo, allt kommer bara bli skit i slutändan ändå. Och nej, jag behöver inte någon kille.

...Eller?

Kommentarer
Postat av: nadia

ja, jag säger då det, killgalen är väl det minsta man kan säga. men sara, inte den killen, han är förbjuden och det är inte okej. dessutom har han flickvän. japp, det gör väldigt stor skillnad.

och glöm inte:

det är mycket stor skillnad på "vill ha" och "behöver"

<3

2008-10-27 @ 19:05:58
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0