hard work work!


Tjo tjo.
Sitter hemma och lyssnar på halloween-låtar som bara den! Ska lära mig minst två st tills imorn, är audition och så, om man ska få sjunga de låtar man vill eller inte. Och jag är sjukt förvirrad när det gäller det. Jag vet verkligen inte vilken jag vill sjunga. Visst, jag har ju lite småaningar sådär, men har absolut inte bestämt mig. Dessvärre trodde jag det förut idag, och satte glad i hågen upp mig på Hell´s Bell´s och City of Satan. Men usch, jag vet verkligen inte om jag gjorde rätt. Fast jag får hoppas på att jag kanske får med min förslagslåt! Hade verkligen varit riktigt gutt att köra den! Att sjunga den. Och den passar in i showen också, hoppas hoppas.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, kommer möjligen in ett deppinlägg lite senare, är fett opepp på allt just nu, och det har ju sin anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0