nyklippt & nyfärgad!


Jahopp, då var man nyklippt och nyfärgad igen! Blev frutansvärt kort, och inte så blont som jag velat ha det. Men tyvärr så kunde jag inte ha i blekningen så länge som jag velat, för där jag bor nu, har dom egen brunn, och på något konstigt vis så har dom fått väldigt mycket mineraler i deras vatten, och i vanliga fall så skulle mit blonda hår blivit grönt, men mitt hår blir så himla guldigt/gult/orange, så det gröna syns inte. Så min frisör trodde vi skulle kunna bleka det massa, men ja. Det gick av. Usch usch usch säger jag bara, den skräcken, tänk om jag hade haft i blekningen så länge som vi tänkt? Gud, hade kanske itne haft något hår kvar då, fått samma frisyr som carina berg! Och det är absolut inte vad jag är ute efter. Och ja, längden är jag inte heller jättenöjd med. Men, det växer ut. Fast, så jävla farligt är det ju inte, lite nöjd är jag allt.
Men oj, va intressant, ett helt inlägg om mitt hår. Haha, det får duga, jag skriver ju iallafall. Nu ska jag nog bara ta och lägga in en dagens outfit, och sen fortsätta min tråkiga hemmakväll med pappa. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0