vänner! <3


Måste bara börja det här inlägget med att tacka alla de underbara vänner jag har! Känns skönt att veta att ni alltid finns där när det händer något. Ni är verkligen helt underbara, både nya och äldre vänner, ni är det bästa! Därav den för en gångs skull ganska glada bilden.
Men nu till min dag. Började med att jag vaknade vid fem över sju, fem minuter tills bussen gick! Det var jävligt stressigt kan jag ju säga. Blev till att slänga på sig kläder, hoppa i skorna lite snabbt och sen sminka sig på bussen. För idag pallade jag inte riktigt vara osminkad, osminkad i ny frisyr - nej tack. Men ja, sen så fortsatte dagen som en helt vanlig måndag, bara att jag åkte in till stan, köpte presenter till elin och bacon, och så köpte jag en foo fighters-skiva till mig själv, en kjol och en helt vanlig svart tröja. Sen åkte jag hem med 5-bussen, och träffade min saknade Viktor på bussen! Mycket bra, mycket bra, förhörde han om hans nya flickvän Annika, och om han skulle komma på halloweenshowen eller inte, och det gör han nog! Ännu bättre, ännu bättre! Sen åkte jag bara hem till pappsen, åt lite, övningskörde i mörkret för första gången ner till strömby, och sen åkte jag till elin och duschade, och nu sitter jag här och lyssnar på min nya skiva.
Och nu kommer lite bilder på min kjol, och min überfina gitarr! Asfin är den, men kanske ska få en ännu finare i julklapp, asnice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0