let´s give it another try!

Jahopp, då har det varit ännu ett långt, långt uppehåll i min blogg. Men dennna gången tycker jag faktiskt jag har haft en rätt så bra anledning! Förra veckan, så hade vi cabaret, både i torsås och i växjö, så det har varit en hel del nu, med massa sena kvällar fulla med sång och dans. Har verkligen inte orkat ta mig tid och sätta mig vid bloggen. Men nu är cabaren över, och så blir det väl lite lugnare nu, ett tag ialf, för sen snart så ska vi ha en halloween-show, om ungefär fyra veckor. Grymt kul ska det bli, förhoppningsvis lite ösigare låtar än vad det var på cabaren. Kan bjussa på en bild på några av tjejerna i min klass, precis innan det var dags för scenen!

sexigt värre, eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: bbellahh

alltså .. jag har missat en hel del nu, jag hade ingen aning om att du går på stage, och jag såg inte dig där när kabarén var, såg du mig ? :o

ni var riktigt bra i alla fall!

2008-10-04 @ 23:07:36
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0