big news!

Många bra grejer på gång nu!
Ställde upp i vår melodifestival i torsdags kväll, och det gick...
SKITBRA!
Jag vann, och idag började vi spela in i vår förstklassiga studio.
Jag vet inte, men en av mina duktiga kompisar säger att den är en av världens bästa.
Så det kommer bli riktigt bra det här!
Har massa annat kul på g nu också:

  • Jag och några tjejer ska starta ett tjejband, vi fick tummen ur röven och nu har vi tillochmed bokat reptid.
    Nästa vecka smäller det!
  • Jag och några andra från skolan ska kanske åka ner till Etiopien och besöka en annan musikskola, som är lite liknande våran. Fast hur det blir med det är inte säkert än, men det hade varit riktigt kul att åka ner dit och se hur de har det! I september blir det isf tror jag.
  • Micke och jag har bestämt oss för att jag ska skriva färdigt alla mina halvfärdiga låtar och spela in dem, så jag får lite nytt material att visa upp!
  • Tres och jag ska också börja skriva låtar tillsammans. Jag har ju lite svårt för att skriva om mina egna känslor, och vi ska skriva om något riktigt personligt som vi har gemensamt, så det ska bli spännande att se hur resultatet blir.
  • Jag och Spand-x bandet har snackat om att försöka få lite spelningar i sommar, hade varit grymt kul! Fast det får vi se hur det blir med det, sånt som märks.

Jag antar att det var det.
Hehe.

Det låter väl som att man har en rätt kul, men fullspäckad, framtid de närmaste månaderna?


Bild från melodifestivalen av Johannes Norlander, jag tillsammans med band, plus alla de andra tävlande!


Kommentarer
Postat av: ronja

grattis!:)

2009-04-29 @ 19:34:26
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: sara

Tack så mycket! :)

2009-05-03 @ 17:45:09
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/
Postat av: julia

men jag måste träffa dig nån gång jag har inte sett dig på år :)

2009-05-28 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0