ikea

Trött idag, igen.
Har varit uppe till typ 3, halv 4 varenda natt nu, så jag kommer ju inte upp förrän 1tiden.
Lite jättedumt, måste ändra på det.
Skolan börjar ju på fredag, kommer vara helt slut.
Och man vill ju se bra ut när skolan börjar, om man kommer dödstrött...
Nja.
Idag ska jag ialf till IKEA med syster, ska köpa mattor, kuddar och lite sånt.
En lampa till taket kanske också, kan ju vara bra att ha?
Haha.
Och jag sitter fortfarande och väntar på mina gardiner.
De kommer typ i september, men jag vill ha dom nu!
Ser så tomt ut i fönstret.
Åh, ska nog ta och köpa blommor eller nåt också.
Haha, shit.
Alla andra tjejer i min ålder pratar om kläder.
Och här sitter jag och klagar på att jag inte har några gardiner i min lägenhet.
Man börjar väl växa upp helt enkelt.
Fast okej.
Kläder.

GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0