meningslöst babbel

HAI!
Har haft galet kul i stockholm, och längtar redan tillbaks.
Bli inte förvånad om jag flyttar dit efter skolan!
På tal om skolan, fan vad jag längtar.
Saknar skolan så jävla mycket, alla folk, all musik, alla lärare, allt.
Och vi börjar inte förrän den 28de. En fredag.
Vad fan är det för dag att börja skolan på?
Aja, skönt med mjukstart. Blir väl lite partaj då, kan man väl anta!
Vi är ju trots allt stageare!
Stage = sex, drugs and rock 'n roll.
Helt enkelt.
Blir lite party de närmaste dagarna också, ska bli gutt med lite hederligt kalmarfestande!
Usch, och nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag lägger väl av antar jag.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0