en bra låt.

Åh. Jag sitter och skriver på en låt som jag började skriva på igår.
Allt började när jag satt och väntade på pizzan som var i ugnen.
Och det känns riktigt, riktigt bra hittills.
Förhoppningsvis blir den klar snabbt, så jag kan ha med den i melodifestivalen!
Den tanken att vinna, och att då få spela in i den stora studion. Shit, vilken känsla!
Hade varit helt underbart.
Jag är faktiskt rätt stolt över det jag gjort på den här låten, titeln är faktiskt rätt grym.
Men att skriva ut den redan, hade varit rätt dumt.
Jag har tillochmed kollat på youtube, och jag hittar inte en enda låt som heter likadant.
Gah, så jävla gitt!
Nej, men nu ska jag fortsätta jobba med låten.

Och bara för att jag är så jävla glad idag, så bjuder jag på en gammal fjortisbild!



Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0