fort, kort

Fort så fort kom du in i mitt liv

Alldeles för fort för mig

Alldeles för fort för dig

Ganska fort, men lite långsammare ska du snart också ut ur mitt liv igen

När jag gråtit mina allra sista tårar för dig

När jag drömt mina allra sista bilder om dig

När jag tänkt mina allra sista tankar om dig

Då ska du vara borta, långt borta

Så långt borta som behövs

För att jag ska kunna leva igen

Leva sådär som jag vill leva

Leva som om nästa dag skulle vara den allra sista

Leva som så att man hela tiden kan säga

Tänk vad tiden går snabbt när man har roligt

Så att livet, som varit så underbart

Skulle kännas så kort som ett enda litet andetag


dikt av: mig

Kommentarer
Postat av: ronja

bra skriver, jag känner igen mig.

2009-02-03 @ 19:14:53
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0