"jävla fitthora!"

"Fyfan, hon är en sån jääääävla fitta asså. Äckliga, jävla hora, gå och dö!"

Såna här fraser är vanliga i vår, ungdomars, vardag. Särskilt på internet.
Det är precis som att det skulle vara "coolt". Ungefär, desto värre ord, desto coolare blir man.
Jag tycker det är för jävligt rent ut sagt.
Hur kan man kalla varandra sånt här?
Utan att någon bryr sig.
Verkligen ingen bryr sig. Alla bara nickar, och håller med.
Säger kanske något ännu värre.
Fast, för min del, så får man säga fitta eller liknande om man blir sur.
Det gör jag, om något går fel och jag blir arg. Då skriker jag ord som låter hotande.
Men jag skulle inte kalla någon annan för det.
Låter kanske lite dubbelmoral på ett sätt, men ja.
Det är så jag tycker.
Jag vet inte vad ni andra säger,
är det verkligen okej att kalla någon för jävla hora, äckliga fjortis/emo, fittfan etc etc?

Det tycker då fan inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0