nystart, igen.



Glädjebild idag.
Jag känner mig rätt glad faktiskt, med tanke på omständigheterna, som jag inte kommer berätta ngnting om.
Min syster har inte riktigt trivts i den här lägenheten som vi har bott i nu, i lilla Söderåkra.
Så vi ska flytta igen. Om någon månad eller så.
Till Bergkvara, heter det. Förmodligen inte så många som har en aning om vad det är för ställe.
Men det kvittar.
Jag känner att det ska bli jävligt skönt, kommer kännas lite som en ny start.
Ska försöka glömma bort saker som har hänt de senaste månaderna, och ta nya tag!
Skriva mer låtar, bli duktigare i skolan, mer tillfreds med mig själv.
Jag hoppas det blir bättre nu, det skulle verkligen behövas.
Både för mig och min systers skull.

Hehe, ganska meningslöst inlägg. Men.
Meningsfulla inlägg kommer, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0