tappat rösten.

Hej hej.
Blev inget inlägg igår, och lär inte bli något intressant idag heller.
Är lite halvseg idag, det var fest igår för Kim som fyllde 18!
Jag hade faktiskt väldans kul, fast det har man nästan alltid med esteter så... Haha.
Och när kim kom igår, möttes han av Anton och Micke som spelade för honom!
Durspel och gitarr, riktigt duktiga var dom.
Och uthålliga också. De höll på och spelade till klockan 12, och vi höll på att bli galna!
De gjorde också grannarna, så tyvärr ringde de ju polisen.
Men polisen var trevlig och sa bara att vi nog skulle försöka avsluta festen, så de slapp riskera att bli vräkta.
Så, festen tog slut där vid 2 någon gång.
Men innan, när det var lite drag på festen och det var lite drag i mig, då försökte jag growla If it makes you happy. 
Jag kan inte säga att jag är särskilt kry i halsen idag. Shit.
Jag kan knappt prata, det låter som att jag kommit i målbrottet!
Haha, det är ganska så kul faktiskt.
Men, vi får ändå hoppas det går över snart, ska sitta tyst, helt själv i min lägenhet nu så blir det nog bra.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0