nostalgi

Fick lust att lägga ut lite gamla bilder.
Då man inte riktigt förstod allting.
Inte behövde förstå.
Då det största problemet, för mig,
var när mamma skulle borsta mitt hår.
Det var inte poppis från min sida kan jag säga.
Det är det inte fortfarande heller för den delen.
Men.
Kanske är det som pappa alltid säger, bättre förr?
Jag vet inte riktigt.
Något jag vet är att jag får såna himlans nostalgikänslor.
Funderar över hur det hade varit om vissa saker inte hade hänt.
Om Börje inte fått en hjärtattack.
Om pappa och mamma inte skiljt sig.
Om mamma inte tagit livet av sig.
Om Affe inte supit bort mormor.
Om mormor inte supit bort sig själv.

Mycket man kan fundera över, men som man aldrig kommer få några exakta svar på.



barnkalas på mcdonalds.

jag, haha.

min bästa viktor och jag. <3

jag och storasyster. <3

Kommentarer
Postat av: madde

JAG ÄR MED PÅ ÖVERSTA BILDEN ;* i fönstret (H) mohaha!

2009-07-09 @ 12:24:07
URL: http://madderomin.blogg.se/
Postat av: sara

HEHEH ja :D

2009-07-11 @ 01:27:23
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0