nya fynd!

Igår åkte jag till bästa vännen Tres.
Inte träffats på evigheter, galet!
Hon jobbar ju non-stop på Öland, den jävlen.
Men ialf, eftersom att hon precis fyllt år, så bjöd jag henne på bio.
Vi kollade på Ice age 3, haha.
En kväll fylld med skratt alltså.
Sov över där, och idag så åkte vi en runda in till stan.
Jag har ju också fyllt år, så tres köpte en klänning till mig!
Och, så köpte jag en klänning själv, med lånade pengar.
Av tres. Haha.
Lite halvfail, men har man inte pengar, men hittar klänningar man bara måste ha,
så blir det som det blir.
Tres köpte galet snygga underkläder, lite halvavis där kan man ju säga.
Får ta och göra det jag snart också, men i och med att man har giganter, så går det ju inte att köpa ett underklädesset för en sisådär 200 kr bara.
Utan då måste man gå till dyra, dyra, DYRA underklädesaffärer som har större storlekar också.
Drygt som fan!
Något annat drygt är att precis när jag skulle stiga av bussen, så börjar det SPÖREGNA!
Alltså, en riktig sån här jävla fet åskskur.
Inte kul, gå 1 km i spöregn. Nja.

Aja, här får ni bilder på klänningarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0