pick-up

Usch, helt slut är man!
Kom precis hem från att ha cyklat 2 mil, mitt ute i skogen, utan lyse, kolsvart.
Brr.
Riktigt äckligt var det, äckligt trött men samtidigt livrädd, inte kul, inte kul.
Men vafan!
Anledningen till att man var ute och cyklade såhär mitt i natten, var och hälsade på Simon,
och hans vänner i hans lilla sommarstuga.
MITT UTE I SKOGEN, som sagt.
Men, jag hade kul där ute i skogen så det var det värt!
Något annat kul idag, fick höra slutresultatet på remixen med budde!
Och det var ett jävligt bra slutresultat vill jag lova!
Är så jävla nöjd, behövdes nu.
Har varit rätt nere egentligen, så det här var precis vad jag behövde för en liten pick-up!
Galet skönt, gäller bara att fixa till allting annat som jävlas, sen så ska väl allt bli prima.
Eller?
Nja.

Men man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0