vardagsupdate

Tja!
Kan bara säga att valborg var lugnt som fan för min del.
Satt och grillade i parken med några vänner, frös röven av oss. Sjukt kallt!
Så efter ett tag tröttnade vi på att sitta och frysa, drog till cafe corner, funderade lite på vad vi skulle ha för oss.
Kom fram till att dra till den lilla krogen Söderport där Erik var.
Och det var faktiskt helt okej där, även fast det bara var massa gamlingar där! Hehe.
Gamla människor kan vara riktigt kul att snacka med, ialf när det gäller musik.
Tänk er att riktigt original med runda glasögon och grått, burrigt skägg som spelar massa gamla visor av Cornelis Wreesvijk. Underbart!
Sen att man somnade bredvid en fin pojke/man i världens skönaste säng till ett scrubsavsnitt är väl inte helt fel heller. Haha.

Just nu sitter jag och skriver lite på en halvfärdig låt som jag vill ha klar.
Är så tråkigt att se högar av låtar med en vers och en refräng. Fruktansvärt onödigt dessutom.
Blir nog till att försöka sig på att skriva lite varje liten minut som är ledig.
Vilket dock inte är många.. Man måste ju roa sig lite också.
Jaja.
Nu ska jag skriva färdigt, och sen försöka ta mig tid att plugga också. Jippi.

JAHÄJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0