känslan av gospel

Inatt har jag sovit i 16 timmar.
Och idag.
Känner jag mig fortfarande jävligt värdelös.
Men efter att ha lyssnat på lite gospel.
Och till och med ha sjungit lite till det,
Så känner jag mig mycket bättre.
Nu ska jag klä på mig, äta lite och öva på låtarna till ensemblen och sången.
Åh, jag sitter och improviserar till gospellåtarna.
Så mycket power, så mycket känsla.
Jag känner mig så bra, finns inget bättre än att sjunga gospel.
Alla som känner sig deprimerade och värdelösa borde lyssna på gospel.
Man känner sig som förnyad, man blir verkligen gladare.
Så himla skön känsla.
Men trots det, så orkar jag inte gå till skolan imorgon.
Är sjuk också, lärarna tyckte att jag skulle stanna hemma, och jag sa inte emot!
Pappa ska komma och hämta mig, saknar honom.
Ska bli så skönt att komma hem i helgen.
Ska gå till graven, till mamma också.
Jag ska hem.

Jag ska bli kvitt alla tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0