lördag.

ååh, så himla skönt med lördag, helg liksom! och för att göra det ännu bättre, så har jag lov nästa vecka också :D sååå skönt! ska spela gitarr hela tiden, när jag inte är med kompisar förstås. :) men måste öva riktigt ordentilgt nu, för jag ska ju kanske spela på monokrom typ på torsdag lr fredag, har itne riktigt bestämt mig än. ngn som kommer ifall jag ska det? :D

och nu äntligen så har jag laddat upp min video på youtube :D, men är inte riktigt nöjd med den, så ifall jag orkar så ska jag ladda upp en annan. men iaf, kolla den på:
  http://www.youtube.com/watch?v=XcQXdO-GJ_Q&feature=PlayList&p=83BB6A027CFDB503&index=0  :)

nåja, berätta om hur dagen ska bli nu då :) har precis duschat, för ikväll ska jag till syrran, hon ska laga massa god mat, och så ska vi ha lite minifest med lindgrens. :) kulkul, men lite tråkigt är det att min lilla dvärg inte komme rva där, hon ska spela fotbollscup, men jag får väl nöja mig med de andra lindgrens. ;) haha. aja, nu ska jag spela lite gitarr, måste ju som sagt öva som bara den, ifall jag nu ska spela nästa vecka . :) ha det så bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0