madde idag! <3


Idag, äntligen, så har jag träffat min bästa vän igen! Kommer knappt ihåg senaste gången jag träffade henne. Alldeles för länge sen var det ialf. Åkte först in till stan och mötte henne, sen gick vi och fikade, snackade skit, sen gick vi och kollade lite kläder. Och nu så sitter jag här, hemma hos henne, Madde. Har som vanligt också tagit massa kort, blir väldigt lätt så när någon har en systemkamera. ;)

Ja. Det var det. ^^

Eller just det ja! Idag så började vi jobba lite lätt med Halloween-showen, asnice! En jäkla massa rock, mer avancerad scenteknik, kostymer, sminkningar, och ah, gaah. längtar ihjäl mig tills den är klar alltså. Känns som att det kommer bli grymt kul att framföra den! Och kan väl lika gärna börja marknadsföra showen lite redan nu! Den 24:de oktober, klockan 19.00, ca 40 kr. ;>

Men nu börjar klockan bli mycket, Madde och jag ska sova nu. Måste ju vila upp mig till foosbollen(stavning?) imorgon, med nadia. ;)

Kommentarer
Postat av: nadia

OJOJOJ ! jag tror att någon har fått till världens sexigaste blogg ! grrrrr <3

2008-10-01 @ 22:33:49
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0