dagens görande

Igår kom erik till mig, satt och kollade på film, snackade och käkade lite.
Min nya dator hade precis kommit då också, så han fick ju givetvis hjälpa mig med den.
Hehe!
Och idag, erik åkte redan vid 9.
Så jag satte mig och spelade the sims 3.
Det var inte förrän klockan var nästan 6 som jag tog tag i mitt liv.
Jag frågade flickorna om de ville komma och kolla film, och det ville dem.
Så då blev det till att städa hela lägenheten, såg för jävligt ut och har gjort hela veckan.
Visserligen fuskade jag lite med att slänga in kläderna i en hög i garderoben, men...
Shh om det!
Nu har flickorna åkt hem till sitt, efter en kväll med disney, levande ljus och massa prat.
Har alltid det lika vardagstrevligt med er, tack för en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0