framtidsdrömmar

Kan lika gärna fortsätta skriva lite, medans jag har kvar lusten.
Idag har jag och min familj varit på en "djurpark".
Eriksberg heter den, och det finns typ vildsvin, vicenter, hjortar och sånt där inne.
Rätt kul faktiskt, om man tycker om djur, vilket jag gör.
Har massa kort som jag ska lägga upp sen.
Kan inte göra det nu, för att jag naturligtvis har glömt sladden hos pappsen.

Åh. Om jag inte skulle gått musik så skulle jag nog velat gå något djurgrejs.
Tänk om man kunnat bli såndär djurpolis som man ser på animal planet.
Hade känts så jävla skönt att sätta dit idioterna som inte borde ha djur.
Annars. Kläder. Stå i en affär och sälja kläder. Helst monki.
Åh, det skulle vara galet kul.
Haha, lite blandat?
En djurpolis som jobbar extra på monki och som på fritiden skriver musik.
Låter nästan rätt bra faktiskt.
Eller hur?
Sen hade det ju inte varit fel att vara reseledare i några år. Ut och resa, massor.
I varma länder förstås.
Eller frankrike. Eller england.
Eller U.S.A.
Eller varför inte bara sluta drömma, och börja planera det jag har tänkt mig innan.
Kolla vilken högskola jag ska gå för att få den utbildning jag vill ha.
Sen kanske försöka starta eget företag, som sångpedagog.
Inte helt fel. Och det känns som något som är genomförbart.
Skönt med drömmar som man känner att man faktiskt inte är helt omöjliga.

Någon som har lust att dela med sig av sina drömmar?

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

jag gillar dej sara

2009-08-20 @ 17:07:46
URL: http://juliaxelsson.blogg.se/
Postat av: sara

jag gillar dej också julia!

2009-08-21 @ 18:28:36
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0