satsa?

Har precis duschat, tagit på mig kläder och torkat mitt TJOCKA hår. Som för övrigt tog en evighet att få torrt.
Och som inte ens är riktigt torrt än. Surt som fan.
Min outfit idag är jag faktiskt ganska nöjd med, kände mig kreativ!
Min bästa vän och hennes systemkamera kommer om en stund, så bilder kommer ikväll.


Annars så funderar jag starkt på det här med Idol.
Ska man testa eller ska man inte?
Jag skulle älska det om det inte vore för risken för Idol-stämpeln.
Det är inte något jag är ute efter.
Jag vill bli som Amanda, komma tvåa, göra sin egen grej, sin egen musik.
Det är verkligen precis det jag vill. Åh.

Ska man satsa?

Kommentarer
Postat av: madde

satsa och visa vad du går för´, det kan inte gå annat än bra :))) för du är bäst. hihihihihihi! <3333333333333333

2009-02-15 @ 14:55:25
URL: http://madderomin.blogg.se/
Postat av: ronja

ja, du sjunger jättefint!:)

2009-02-18 @ 12:04:16
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0