egen lägenhet!

Ny header!
Madde hjälpte mig att fixa den, hon är allt en riktig pingla hon!
En sak jag inte berättat.
Jag ska flytta igen!
Har flyttat tre gånger nu redan, på bara ett år.
Har då flyttat och bott med min syster.
Men nu, nu ska jag få en alldeles egen lägenhet!
Ett ganska stort steg in i vuxenlivet, men det känns riktigt bra!
Ska bli jäkligt skönt att få bo ensam, och få bestämma allting själv.
Nu säger väl säkert många också; Ja, och nu kommer du få sköta all städning, tvättning, diskning helt själv också!
Och ja, jag vet. Det har jag så gott som gjort själv redan ett jäkla tag, så jag är beredd på det.
OCH DET KÄNNS SÅ JÄKLA BRA!
Får nycklarna imorgon, ska visa pappa lägenheten till helgen, så får vi se när jag flyttar.
Ska bli jäkligt skönt!
Och i och med att den här dagen endast består av städning/tvättning så kommer ingen outfit upp idag.
Mjukisbyxor och ett urtvättat linne är ändå inget att se.

Nä, nu ska jag iväg och luncha med syrran, hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0