glad och duktig tjej!


En nöjd sara!

Shit, jag är faktiskt jäkligt duktig idag.
Har tvättat alla smutsiga kläder, vilket betyder; 4 maskiner.
Det är ganska mycket.
Hade galet mycket kläder som låg överallt i hela lägenheten, och det såg allmänt för jävligt ut.
Men nu är allting undanröjt och jag har bara att dammsuga kvar!
Vänta, det kommer mer.
Innan när jag blev sugen på något, så gick jag inte bara till skåpet och tog en godisbit.
Utan jag gick till affären och köpte frukt istället!
Känner mig jätteduktig!
Och inte nog med det, jag ska ut och cykla en runda nu!
Herrejösses, inte likt mig alls.
Men jag gillar det.
En cykelrunda varenda dag, frukt istället för godis, ingen alkohol var och varannan dag, och jag är på rätt väg mot ett bättre liv!

Mycket bra, mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0