stage4you

hejhej, var väldigt, väldigt länge sen jag skrev ngt här. sry för det, inte för att det är så många som läser men ändån ;D men iaf, nu sitter jag hos min syster, magda, och har allmänt tråkigt, så det passade ju bra att börja skriva lite här då. :) idag har hon och jag varit i torsås och lämnat mitt auditionsbrev till stage4you, ska dit nästa vecka och visa vem jag är, ;D hoppas det går bra, är lite nervös faktiskt. vet inte riktigt vilken låt jag sak ta, skulle ju egentligen ha skrivit det i mitt lilla brev, men i och med att jag ska spela gitarr och sjunga själv, så gjorde det inget att jag inte skrev det sa dom. men, ALLA SOM LÄSER DET HÄR, FÅR JÄTTEGÄRNA GE NÅGRA FÖRSLAG PÅ LÅT SOM JAG KAN SJUNGA. ;D men ja, nu orkar jag som vanligt inte skriva mer, för det är jättetråkigt. :) haha, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0