länge sen! ... igen.

Hej! Jag suger verkligen på att skriva blogg, ena veckan skriver jag hela tiden, andra ingenting. Helt hopplöst!
 Men men, efter lite tjat av min vän Madde<3 så skriver jag lite idag ialf.
Och idag ja. Jag började gymnasiet idag. Stage4you på mjölner i torsås. Det verkar helt jävla fucking underbart rent ut sagt! Det är ju en artist, producent och såntdär skola, så snart om några veckor så ska vi ettor, redan, få framföra en cabaré! Känns jättekul. Hoppas bara att det är några roliga låtar man får sjunga. Och att jag får sjunga solo! Finns inget roligare än att stå på scen och vara huvudpunkten. Om inte, så kommer det fler grejer sen vid halloween och så, kanske man får chansen då istället! :) Men åh, nu vet jag itne vad jag ska skriva. Så får väl lägga av antar jag ;) Tjo!



Kommentarer
Postat av: nadia

SV: hahah, nej det var ju ganska tur det !

underbar bild på dina ögon förresten !

2008-08-20 @ 17:34:41
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0