min helg.


randombild från en madderunda.

Den här helgen har det varit fullt upp, förutom möjligen i fredags då. Men i lördags, först blev det att åka till nybro med syrran och handla ltie på ÖB och Lidl. Sen när vi kom hem var det bar aatt börja göra i ordning sig, för då skulle vi bort till Lindgrens, för Patrik fyller 20 på måndag, och ah. Släktkalas. :) Och jag orkade som vanligt inte gå hem till magda och dom igen så jag sov över hos elin. Och på söndagen då, så skulle älsklingen komma till mig! Så det blev lite halvstressigt då också. Men mys vare när han kom! Träffas aldrig något nu längre knappt, tiden bara flyger iväg. Och när någon av oss väl har tid så ska antingen han jobba, eller så är jag upptagen med annat. Lite jobbigt måste jag säga. Men, det fixar sig ju ändå. :) Men.. Nu var det visst inte så mycekt mer att säga, så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0