fredag, morgonen

hejhej, nu sitter jag här, skolan har börjat för länge sen. alltså, jag har försovit mig, fick ett sms av jonte för ne timme sen kanske, tur att han skickade det, annars hade jag kanske inte vaknat förrän tolv lr nåt. ;) men jag har en anledning till att jag försov mig idag, kom ju hem typ vid 12 på natten igår, så jag är riktigt trött nu med. uscha, fast vdet var det värt <3 var ju på bio med jonte igår, alla hjärtans dag och allt :) hihi, vi tittade på I am Legend, skitbra film, fast den var typ asläbbig, kom fram en massa saker skitsnabbt hela tiden, så jag var på ehlspänn hela tiden, ioch itne nog med det så satt ju naturligtvis jonte och skrämde mig hela tiden också, FY PÅ DIG! haha :D menmen, nu måste jag gå, göra mig iordning, så jag itne missar den här bussen också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0