fredag.

blev ingen bra dag idag, helt och hållet deppdeppdeppdag. det var endast två saker idag som var bra; 1. jag var duktig på matten, och jobbade verkligen så mkt som jag kunde. 2. på gympan, spelade badminton medn viktor och jim, fredde och davve. ;) självklart då ägde ju jag, viktor och jim upp dom andra, men en gång så gick det itne så bra, och jim bara : din sneknullade bäverfitta! över hela jävla gympasalen XD viktor ramlade om kull av skratt, jag gick itne omkull med en gång, försökte hålla mig uppe genom att gå bakåt, men till slut orkade jag itne hålla mig uppe, fyfan va jag skrattade. det var helt klart dagens asså ;) men jaaaa, jag vet, vi har världens dåligaste humor, men det är ju så, ett skratt förlänger livet, så då är det lika bra att skratta åt allt. ;) fast det var inte så mkt som var roligt mer än det. tyvärr.
blir s¨depp på allting just nu, just idag. det enda som gör mig glad på riktigt är musik, att sitta och spela lite på gitarren, lr att sitta och sjunga. det är mitt liv, kvittar vad som än händer, så kommer det alltid ha en plats i mitt hjärta. det kommer alltid finnas där.
vet itne vad jag ska göra idag, :/ ida skulle ringa sen, och om hon inte ska vara med emma, så ska jag kasnke åka till henne ikväll, kanske gå på fest då med. :) gutttt! är så jävla festsugen. heh. ;) men innan dess så funderar jag faktiskt på å ut å springa lr nåt, blev sugen på det med ;) är ju så himla fint väder idag :D hade varit skönt, har itne sprungit på så himla länge, och jag behöver verkligen göra det oftare, man har ju typ världens dåligaste kondition, och inte är man så jävla smal heller. så det får nog kasnke bli att börja med det, :) men jag lovar inget! heh. aja, nu ska jag ta å spela lite gitarr, tänkte försöka lära mig spela min favoritlåt just nu; stranger things have happend - foo fighters. sååå bra :) men jag tror den är rätt svår, så vi får se hur det går med det. ;) aja, hejdå, ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0