hejhej

hejhej, har inte blivit så mkt bloggande på några dagar, har haft fullt upp, i onsdags så var jag hos jonte och sov över där och så, sen åkte jag hem på torsdagen för att göra mig iordning och hämta gitarren, för på kvällen så skulle jag uppträda på monokrom. :) var så himla nervös när jag var uppe på scenen, trodde jag skulle dö. märkte vilken jävla scenskräck jag har, ska försöka få bort den. det värsta är ju att prata i micken, fyfan, när jag gjorde det, usch... blev typ bara: ööhh.. öhh.. snacka om att göra bort sig. var så nervös att jag nu knappt kommer ihåg vad jag sa. :P och när jag väl börjat sjunga och allt, så började mina ben skaka som fan! hörde några från publiken: kolla, hon skakar! och en annan: shhh!! haha :) men, jag får väl försöka bota min scenskräck, för sjunga på scen, det vill jag verkligen göra, så folk får se det jag tycker mest om att göra i hela världen, sjunga då alltså. ;) men annsr så var det rätt kul att uppträda och det, skulle ju egentligen ha sjungit två låtar hade jag tänkt, men jag var alldeles för rädd för det, typ bara sprang av scenen när jag sjungit färdigt ;) haha. men sen efter mig, så var det typ en teatergrupp, improvisationsteater tror jag dom gjorde, skitkul var det iallfall haha ;D  men nu måste jag gå å duscha, för jonte kommer vid halv fyra. :) han ska sova över och så, :) myys <3 aja, hejdå :)

ps, kanske kommer bilder senare från monokrom! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0