lördag&söndag.

lördag: jonte sov över hos mig igår, till idag. :) vi gick upp vid 12tiden, sen skjutsade pappa och jag hem honom, sen åkte vi till stinsen och köpte lite grejer, åkte hem. och sen hade jag typ skittråkigt. ända tills jag åkte till elin, fast det avr itne förrän på kvällen, vid typ sju. men gud vad jag har saknat dig unge. :) älskar dig mest! men iaf, vi satt vid datoprn och flummade oss lite, sen kollade vi på film; house of wax, den var faktiskt lite småläskig, men lite b-film var det allt. blir väl det automatsikt när paris hilton är med. men sen så satte vi oss vid datorn lite igen, lr jag gjorde det, hon satt och pratatde med frida i telefon. ;) sen så gick vi å la oss vid klockan 2 typ.

söndag: vaknade upp hos elin dåva. :) åt lasagne till frukost, sen kom pappsen och hämtade mig, och nu är det egentligen meningen att jag ska sitta och räkna matte, lr öva på mina prov som jag ska ha i veckan, men som vanligt så orkar jag ju inte det. ;D men ska verkigen försöka göra det nu, så jag kasnke kan höja mig, så jag kan komma in på stage4you. <3 jagvilljagvilljagvill!!!
men iaf, måste bara berätta en sak... jag är kär! i foo fighters sångare dave grohl :) säger bara, MUMMMS! kolla  denna länken ; http://www.youtube.com/watch?v=QW2XcQird20 
så förstår ni vad jag menar. ;D men jag älskar ändå fortfarande min jonte, <3

image16

dave grohl <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig också

2008-02-24 @ 20:30:10
Postat av: Anonym

jag älskar dig också

2008-02-24 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0